Antagligen är jag långtråkig...

...med alla mina svärmerier över berg. Men, om du kollar in denna bild...
 
...och tänker dig att du sitter där uppe, okej kanske är lite (mycket) svettig, kanske är lite (mycket) "kaputt" efter vägen upp men med en varm kaffekopp och "gofika" i händerna. Du sitter där uppe och ser ner i dalgången där du kom och där dimman låg så tät att du bara väntade att regnet skulle komma, då kan du njuta i fulla drag och verkligen tycka att det var värt ansträngningen att komma upp.
Ofta är det så i dessa trakter om hösten att det är tjock dimma låglänt men när man kommer upp på höjd så har man härligt höstväder.

Kommentarer:

1 Iris Nilsson:

Jag skulle gärna sitta där uppe bara jag slapp ta mig dit :-)

Svar: Jo, det vore ju bekvämt men du känner ju oss, varför göra det enkelt&
Lisa Andersson

2 Åke:

Livskvalité på hög nivå 😄

Svar: Absolut...
Lisa Andersson

Kommentera här: