Fototriss igen... denna vecka tema "NOSTALGI"

Det kan hända att dessa bilder varit med för länge sedan men jag tycker fortfarande att de är så fina och passar till veckans tema. Utan kameran skulle vi ju inte ha några som helst nostalgiska bilder överhuvudtaget, vad passar inte bättre än en riktigt gammal kamera, denna ur min pappas gömmor...
Ett riktigt gammalt brev, från 1894. Från min morfars far till hans syster.
En stämpel från min morfars syster Lina, densamma som brevet skickades till.
Klicka för större bild.
Om du vill kolla in fler nostalgiska bilder, kolla HÄR...

Kommentarer:

1 Åke :

Vackert på riktigt!!! Kameran blir allt favoriten :) Men jag gillar även gamla stämplar. Redan som liten fick man följa med far på posten och där plomberades det en hel del... Gamla brev är härliga att studera med.

Kommentera här: