Fototriss 296: Tema Påsk...

 Jag har haft en rätt härlig påskhelg, fyra dagars ledighet som egentligen inte är så självklart såhärårs hos oss. Detta år var ju påsken rätt tidig och vädret förutspått dåligt så min chef lät mig vara ledig hela helgen... Vi åkte tillsammans med en av döttrarna/+sambo upp till bergen för en tvådagarsvandring med övernattning i Rotwandhaus inte långt från Spitzingsee.
Som man ser på bilderna var fredagen helt enastående härlig och på lördagmorgon såg vi nästan inte handen framför oss... Stämde precis med väderleksrapporten så överraskande var det väl inte direkt. I alla fall så är påsk för mig att vara ute i naturen, gärna uppe i bergen/fjällen tillsammans med familj eller goda vänner.
Alltså, för att kolla in, klicka på bilderna och för att kolla in andras påsktrissar klicka HÄR.
 
         
 

Kommentarer:

1 Nillamaria:

Vilka vackra vyer! :)

2 Åke :

Vi ser bilder från både hög nivå och med hög känsla i bilderna! Jag finner bara ett ord: Vackert.

Kommentera här: