Macro Lovers #29

Eftersom temat ännu är fritt, tar jag mig friheten att lägga in en liten, alltså en "jättelten" typ som klättrade omkting på min malört idag... På tyska heter den lilla krabaten Weberknecht, hans svenka namn vet jag inte. Egentligen gillar jag inte spindlar speciellt mycket men de är, när man ser dem genom kameralinsen (eller ett 4+filter) faktiskt rätt fina, jag själv blev rätt betagen av ljuset...



Om ni har lust at kolla in andra fina macrobider så finns det massor att kolla in HÄR...

Kommentarer:

1 Maria G:

Snygg och fin bild på den långnenta spindeln!

Ha en bra dag!

2 Josefine Bergqvist:

Snyggt fotat! Riktigt läckert!

Ha en skön dag!

3 Ma.links:

Usch jag har spindelfobi! Men det är en snygg bild iaf :)

4 Birgitta - Macro Lovers:

Du är tuff som vågar fota spindlar. Där går min gräns ;) Riktigt bra blev det!

5 Cecilia Artista:

Fin bild på den lilla spindeln. Vacker komposition och fint ljus i bilden!

6 Bildgatan-Avsändare Margareta:

Jättebra fotat och det har jag upptäckt alla de där små krypen som jag inte ser med blotta ögat, de som bara finns på fotot när jag kommer hem.



Har haft en liten diskussion här hemma om allt som vi inte ser =) inte alltid så kul att veta.



Bilden var trots att det kryper lite här och där när jag ser fotona vackert.

7 Rosie@Centre of Interest:

Great composition



oh he's got some long legs hasn't he!

8 Helena Kulle:

Det var minsann en läbbig liten krabat, men det var en fin bild.

Ha en fin kväll.

/Helena

9 BigMama/Lotta:

Usch, usch, usch. Inte till ditt foto utan modellen på fotot. Men mycket bra fotograferat! =)

Kommentera här: