Årets första fototriss...

Fototriss är äntligen tillbaka och det första temat är: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR IDAG...

Precis så här såg det ut vid middagstid hos mig. Mulet, kallt och det blev egentligen inte riktigt ljust idag. Trots det klädde jag mig och tog en långpromenad och fotade lite på vägen.



Motorvägen söderut, söndagstrafiken är idag väldigt lugn...



Bara ett stenkast från motorvägen stod råddjuren lugnt och betade...



Och eftersom vi hade "isregn" här i går så är det mesta inbäddat i ett tjockt lager is, så även mina älsklingsfotoobjekt, kardborrarna. Det som är bra nu är att de inte fastnar på kläderna och överallt...
Kolla in mer bilder hur det ser ut hos andra Fototrissare HÄR.

Kommentarer:

1 carina:

Det ser ut ungefär som här, snö och vackert.

2 Maigiz:

Bilden på kardborrarna gillar jag.

3 Inger:

Fina bilder trots grått väder. Rådjur är ju alltid fina men jag gillar kardborrarna bäst.

4 Sebastian:

Läckra bilder!

Tack för din kommentar också. Du är inte helt fel ute. Jag bor utanför Sala, men inte åt salbohedshållet :) Hur känner du till trakten?

5 Helena Kulle:

Så häftiga dom blev av isregnet :)

Ha en fin söndagskväll.

/Helena

6 mimmi:

Det var väldigt som de var inbäddat i is :) jätte fina bilder du har här på din triss:)

7 Hanna:

Vilka fina bilder, men jag håller med om att kardborren blev bäst. Jättevacker!

8 Sebastian:

ah då förstår jag :) Var skrivarlinjen bra förresten?

Kul att du kommenterade speglingen. Satt bara o väntade på en kommentar om den :D

9 Jah Hollis:

Kardborrarna blev ju lite extra snygga av isregnet.

Kommentera här: