Veckans Fototriss: Inuti...

Ja det var ju lite klurigt men jag kikade runt lite i "arkivet" och hittade några djur som befann sig inuti någonting.
Först ett par kor som stod inuti en lada i Österrike och kikade på oss när vi knatade förbi.

Sedan en katt på Kreta som var så väldigt förtjust i yoghurt att hon hade nästan hela huvudet inuti burken.

Och sist en av mina favvosar (som har varit med förut men som jag inte kunde låta bli eftersom den ser så kul ut inuti min stora hand).

För att komma till Fototrissen och kunna kika på andra bidrag, klicka HÄR.

Kommentarer:

1 Marmeladen:

Fin triss. Jag gillar katten mest.

2 Mad World:

Roliga bilder där jag gillar kattbilden mest. Så himla sött.

3 Beate igen:

Gud vilka coola bilder!!! Den sista är ju oslagbar!!!

Kul att du kikade in hos mig:-)))

4 Tokmia:

Tack för besöket hos mig!

Gillar kobilden mest, katten påminner ju om min kise i trissen :)

5 KriBo:

Korna undrade säkert vilka NI var ;-)

6 ormbunke:

Roliga bilder av inuti alla tre. Men katten föll jag för. Anita

7 Misswhatsit:

En rolig triss med fina bilder. Tror kossorna får bli favorit.

8 Misswhatsit:

En rolig triss med fina bilder. Tror kossorna får bli favorit.

9 LissenTo:

Undrar om du har vanndrat i Österike,det skulle jag vilja göra. Kattbilden tycker jag är jättefin.

Ha en skön vecka!//Lissen

10 mimmi:

Vilken underbar triss :) nr två blir ju min favorit ... himla så söt den är med huvudet i yoghurt burken :)

11 Erik "Semlan":

En skön triss, ganska spretig men ändå inte (du har ju som ett djurtema i inutitrissen). Kul foto på katten på Kreta. Ser roligt ut när hela huvudet far ner i yoghurtburken. Förstår att fisken som gapar är en favorit, jag gillar det fotot också. Svårt val, fisk eller katt? Tror det blir fisken i din hand. ;-) Tack för kommentaren, välkommen hem och smaska.

12 petra1000:

Kul tolkning av trissen! Fina bilder också. Jag fastnar för kobilden. Jag älskar landet och lantbruk.

13 P.K:

Fin triss. Katten är bara för söt...

14 Jah Hollis:

Det var kul fototrissbilder all tre. Korna blir mina favoriter i dag.

15 qehenne:

Herlige bilder. Jeg er et kattepusmenneske, og falt veldig for pusen som koser seg. Ha en nydelig uke!

16 asiL:

Härliga bilder! Den första med kossorna hade fantastiska färger. Vilken ögonblicksbild!

Kommentera här: