Inspiration och kreativitet...

"Lär känna varandra" är helgens tema. Vill väldigt gärna vara med men är medveten om att jag är sent ute, det var många saker som krävde sin uppmärksamhet i går kväll.
Här är i alla fall ett par bilder som säger lite om mig...

 
 

Vandring, helst i alperna eller svenska fjällen. Matlagning och att uppfinna nya recept. Min trädgård och och allt som växer och måste fixas där. Resor till alla möjliga och omöjliga platser...
Plus att gå på lina som jag tyvärr inte har nån bild på...
Klicka på bilderna då ser du dem lite bättre.

Nu håller jag tummarna att det funkar med Mr Linky och att inte alla är arga på mig. Om du är nyfiken på "Inspiration och kreativitet", klicka HÄR.

Kommentarer:

1 Pennelina:

Härlig blandning :-) Flotta bilder. Tror nästan att skobilden är min favorit, men det är nästan...



Kram Från Pennelina

2 K a j s a j i . c o m:

Sv; Va?? Blir vitt guld gult då det nöts? Min förlovningsring är ju i vitt guld och jag jobbar som servitris så är mycket i kontakt med vatten och sånt där. Men går det att putsa upp dom eller lämna in dom ifall dom skulle bli gula så man får dom i vitt guld igen?



Tack för tipset, måste undersöka detta!

3 Helena Kulle:

Kul att få veta lite om dej!

Vet ju att du gillar ruggiga filmer åsså :)

Tack för att du gillar mina bilder, det gör mej glad...

Ha en fin kväll.

/Helena

Kommentera här: