Kommentarer:

1 Monika i Salbohed:

Aaahhh!

2 Mig själv...:

Den nedersta bilden är min "Parole", en fantastisk doftros... blommorna blir 15-20 cm och doftar härligt...

3 Barbro S:

ååh, vilka rosa läckerheter, så mumsigt och vackert.

4 Frida:

härliga bilder! rosa och fint!

5 Hanna:

Jag älskar tvåan!!!

6 Camilla:

.....mmmmmm...

foto nr 2 blir min favvo i din triss!!!

ser så smaskigt ut...

kan man få receptet???

S

7 Doglady:

Superfina bilder, tvåan är min favorit ser riktigt läcker ut.

8 Hobbyfotograf Erica Pettersson:

Jättefina bilder!

9 Emma:

Ooh härliga bilder! Tror första bilden e min favorit, den ser så härligt rosa o sommrig/vårig ut :)

10 renci:

Dessa bilder är verkligen vacker, och att bara säga att himlen är favoriten ... Jag vet inte om vi tar din bild och sätta på din egen blogg med din underskrift II adressen till din blogg ... Min blogg är www.assion.bloger.hr ... gäller ...

11 Johanna - Fotoblogg!:

Härliga rosa bilder! Mittenbilden är min favorit. Ser så smaskiga ut! :)

12 annami:

Mmmh, desserterna i mitten blir min absoluta favorit!!

13 karina:

Läckert! efterrätten blir min favorit =) och tack för titten på min blogg...tyvärr kan jag inte svara på vad för sorts ros...vet ej



//K

14 ViDu:

Vad det ser gott ut! Det blir absolut favorit denna veckan.

Kommentera här: